Prejmite 2 darili ob nakupu izbranih izdelkov nad 79 €
Trudimo se, da našim kupcem dostavimo najboljše izdelke, vendar se včasih lahko zgodi, da prispe izdelek z napako. V takšnih primerih vam bomo takoj pomagali.
26. 1. 2023 je bil sprejet Zakon o varstvu potrošnikov (Uradni list RS, št. 130/22, ZVPot-1), ki na novo ureja pravice ob uveljavljanju napake na blagu. Spodaj boste našli vse informacije o naročilih oddanih pred tem datumom in po njem.
Velja za pogodbe, sklenjene po začetku uveljavitve Zakona o varstvu potrošnikov (Uradni list RS, št. 130/22, ZVPot-1), od vključno 26. 01. 2023 naprej.
Prodajalec dobavi potrošniku blago, ki izpolnjuje zahteve iz Zakona o varstvu potrošnikov, ter odgovarja za neskladnosti, ki jih ima blago v času dobave.
Prodajalec odgovarja za vsako neskladnost blaga, ki obstaja ob dobavi blaga in ki se pokaže v dveh letih od dobave blaga (prvo leto je dokazno breme na prodajalcu, drugo leto je dokazno breme na potrošniku).
Ko potrošnik prodajalca obvesti o neskladnosti, ima prodajalec na voljo največ 30 dni, da brezplačno vzpostavi skladnost blaga brez znatnih nevšečnosti za potrošnika. Prodajalec nosi tudi plačilo potrebnih stroškov, ki nastanejo pri vzpostavitvi skladnosti blaga, zlasti stroške pošiljanja in prevoza.
Da bi se vzpostavila skladnost blaga, lahko potrošnik izbere med zamenjavo blaga z novim brezhibnim blagom, odpravo napake (če je ta mogoča) ali odstopom od pogodbe in povračilom celotne kupnine.
Kadar potrošnik odstopi od prodajne pogodbe, prodajalec potrošniku vrne plačan znesek nemudoma, vendar najpozneje v osmih dneh po prejemu blaga ali dokazila, da je potrošnik blago poslal nazaj.
Prodajalec ne odgovarja za neskladnost blaga, če je potrošnika posebej obvestil, da posamezna lastnost blaga odstopa od objektivnih zahtev za skladnost ter je potrošnik izrecno in ločeno sprejel to odstopanje (poškodovana embalaža).
Potrošnik (fizična oseba) lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova neskladnosti, če o neskladnosti obvesti prodajalca v dveh mesecih od dneva, ko je bila neskladnost ugotovljena.
Če je obstoj neskladnosti blaga sporen, prodajalec o tem pisno obvesti potrošnika v osmih dneh od prejema zahtevka.
O obstoju neskladnosti blaga nas lahko obvestite:
- pisno na naslov Ujeda d. o. o., Loke pri Zagorju 22, 1412 Kisovec,
- pisno na elektronski naslov info@spleticna.si,
- klic na telefonsko številko (01) 777 41 53 – klicni center vam je na voljo ob delavnikih, od ponedeljka do petka od 8. do 15. ure.
Obvezno je potrebno izpolniti obrazec za uveljavljanje pravice ob ugotovitvi neskladnosti blaga. Najdete ga TUKAJ.
Velja za pogodbe, sklenjene do začetka uveljavitve Zakona o varstvu potrošnikov (Uradni list RS, št. 130/22, ZVPot-1), do vključno 25. 01. 2023.
Kupec lahko svoje pravice iz naslova stvarne napake uveljavlja, če o napaki obvesti prodajalca (Ujeda d. o. o.) v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Kupec mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda. Obvestilo o napaki lahko kupec prodajalcu sporoči osebno, o čemer mu prodajalec mora izdati potrdilo, ali ga pošlje v prodajalno, kjer je bila stvar kupljena, ali pa zastopniku prodajalca, s katerim je sklenil pogodbo. Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve (2) leti, odkar je bila stvar izročena. Če je predmet pogodbe med prodajalcem in kupcem rabljena stvar, prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mine eno (1) leto, odkar je bila stvar izročena. Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve.
Napaka je stvarna:
- če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;
- če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
- če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
- če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.
Primernost blaga za normalno rabo se presoja glede na običajno blago enake vrste in ob upoštevanju kakršnihkoli prodajalčevih izjav o značilnostih blaga, ki jih je dal prodajalec ali proizvajalec zlasti z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na blagu samem.
Kupec, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da:
- odpravi napako na blagu ali
- vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali
- blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali
- vrne plačani znesek.
Če obstoj napake na blagu oziroma nepravilnost pri opravljeni storitvi ni sporna, bo podjetje (Ujeda d. o. o.) čim prej, vendar najpozneje v roku osmih (8) dni ugodila kupčevi zahtevi za uveljavljanje stvarne napake. V kolikor je obstoj napake na blagu oziroma nepravilnost pri opravljeni storitvi sporen, bo podjetje (Ujeda d. o. o.) najpozneje v osmih (8) dneh pisno odgovorilo na kupčevo zahtevo za uveljavljanje stvarne napake.
O stvarni napaki nas obvestite:
- pisno na naslov Ujeda d. o. o., Loke pri Zagorju 22, 1412 Kisovec,
- pisno na elektronski naslov info@spleticna.si,
- klic na telefonsko številko (01) 777 41 53 – klicni center vam je na voljo ob delavnikih, od ponedeljka do petka od 8. do 15. ure.
Obvezno je potrebno izpolniti obrazec za uveljavljanje stvarne napake. Najdete ga TUKAJ.
V košarici imate izdelke v vrednosti 0,00 €.
Kupite za 69,00 € več in prejmite brezplačno dostavo pri izbranih dostavnih službah.