🎁 Darilo

ob nakupu Mugler izdelkov nad 64 €

Poškodovan izdelek

IZDELEK SE JE MED PREVOZOM POŠKODOVAL

Žal se včasih zgodi, da se določene pošiljke v transportu poškodujejo, kljub veliki skrbi, ki jo namenimo njihovemu zavarovanju. 

Če ugotovite, da je bil vaš izdelek med prevozom poškodoval, nas obvestite:
- pisno na elektronski naslov info@spleticna.si,
- klic na telefonsko številko (01) 777 41 53 – klicni center vam je na voljo ob delavnikih, od ponedeljka do petka od 8. do 15. ure.

V sporočilu vključite podatke o naročilu (številka naročila), podatek o poškodovanih izdelkih (kateri izdelki so bili poškodovani in kako) ter obvezno priložite fotografije o poškodbi.

Po pregledu vašega sporočila, vam bomo povrnili kupnino za izdelek ali vam poslali novega.

Če že pred prevzemom sumite, da so izdelki v paketu poškodovani, paketa ne sprejmite in nas kontaktirajte na zgoraj omenjeni možnosti.

Dostava:
Plačilo:
Certifikat:
Made with by PragueBest