Brezplačna dostava ob nakupu izdelkov Garnier, Mixa, Maybelline, L'Oréal Paris, NYX in Essie nad 24 €

Splošni pogoji

S spletno stranjo www.spleticna.si upravlja podjetje Ujeda d. o. o.

Polno ime: UJEDA, spletna prodaja, d. o. o.
Kratko ime: UJEDA d. o. o.
Naslov: Loke pri Zagorju 14b, 1412 Kisovec, Slovenija
Matična številka: 6374875000
Davčna številka: SI93133901

Podjetje je vpisano v Poslovni register Slovenije na dan 10. 5. 2013.
Srg vpisa subjekta: 2013/19832,
Organ vpisa: Okrožno sodišče v Celju.
Osnovni kapital: 90.000,00 EUR
Družba je zavezanec za DDV.
TRR: SI56 1010 0005 2033 414 odprt pri banki Intesa Sanpaolo Bank

Splošni pogoji poslovanja in uporabe spletne strani www.spleticna.si (v nadaljevanju: Spleticna.si ali Spletična) so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov ter ostalo predpisano zakonodajo za prodajo preko interneta in takšen način poslovanja. Pogoji obravnavajo delovanje Spletične ter poslovni odnos med Ujeda d. o. o., (v nadaljevanju: Ujeda), registriranimi uporabniki (v nadaljevanju: uporabniki) in kupci blaga ali storitev (v nadaljevanju: kupci).1. Splošno o Spleticna.si

Spleticna.si (www.spleticna.si) je spletna stran, na kateri se izvaja spletna prodaja parfumov, izdelkov za nego telesa in obraza ter ostalih kozmetičnih izdelkov.2. Ponudba in izvor

Ponudba, ki se nahaja na spletni strani, se lahko zaradi narave poslovanja dnevo spreminja. Cene posameznega blaga so redne in akcijske cene oz. cene s popustom.
Ujeda d. o. o. odgovarja za kvaliteto blaga ali izvedbo storitve. Ujeda tudi odgovarja za morebitne pritožbe ali posledice, ki bi lahko nastale, ko uporabnik koristi blago ali storitev. Za izvedbo storitev ali prodajo blaga in s tem povezanimi morebitnimi pritožbami je v celoti odgovorna Ujeda d. o. o.

Fotografije, slike ali posnetki, objavljeni v okviru ponudb, so last Ujeda d. o. o. ali njenih dobaviteljev, poslovnih partnerjev ali pa so le zgolj simbolični in ne zagotavljajo natančnih lastnosti izdelka ali storitve ter lahko prikazujejo simbolično ali dejansko storitev, ponudbo, podjetje ali blago.

Izvor dišav in ostalih izdelkov

Vse dišave in preostali izdelki so originalni. Zahvaljujoč neposredni poti od dobavitelja do končnega kupca (brez posrednikov) jih lahko ponudimo po tako ugodnih cenah.

Testerji različnih izdelkov

V naši ponudbi lahko kupite tudi testerje različnih izdelkov. Tester je originalni, neuporabljen in neodprt izdelek. V večini primerov je zapakiran v belo embalažo z napisom TESTER. Izdelki, ki imajo razpršilec, so v nekaterih primerih brez pokrovčka.

TESTER ima enako sestavo kot dišava/izdelek v standardni različici, uporablja pa se predvsem za testiranje same dišave.

Bistvene razlike med testerji in dišavami v standardni različici:

-  VONJ je identičen kot pri standardni različici.
-  CENA je v večini primerov nižja in zato ugodnejša za vas.
-  EMBALAŽA - v večini primerov je dišava zapakirana v rjavo ali belo kartonsko embalažo brez celofana, v nekaterih primerih pa izdelek ni zapakiran v embalažo (samo steklenička). Kot darilo je tester manj primeren.
-  ​STEKLENIČKA je načeloma enaka standardni različici. V nekaterih primerih testerji nimajo pokrovčka na razpršilcu, ali pa nimajo enakih zgornjih elementov stekleničke (raznorazni dodatki).

Tester izdelka ni namenjen za osebno uporabo končnih kupcev. Tester lahko kupci uporabijo samo za predstavitev in/ali testiranje dišav ali kozmetike. Z naročilom testerja kupec upošteva zgornje zahteve in se zavezuje, da testerja ne bo uporabljal za osebno uporabo ali ga preprodal naprej končnemu kupcu.

3. Nakup in račun

Ujeda d. o. o. nastopa kot podjetje, ki ponuja blago ali storitve preko interneta.
Kupec znesek plača podjetju Ujeda d. o. o., skupaj z blagom ali storitvijo pa prejme tudi račun. Podjetje posluje na območju Republike Slovenije. 
Izdelke pošiljamo na območje Republike Slovenije.

Z registracijo obiskovalec/kupec postane uporabnik in pridobi pravico do nakupa ter dostop do vseh podatkov pogodbe na daljavo.

Smatra se, da je nakup izveden preko pogodbe na daljavo. Jezik v katerem se sklepa pogodba, je SLOVENŠČINA.

Kupoprodajna pogodba med podjetjem Ujeda d. o. o. in kupcem je v spletni trgovini www.spleticna.si sklenjena v trenutku, ko Ujeda d. o. o. kupcu pošlje prvo elektronsko sporočilo o statusu njegovega naročila (naslov: Spleticna.si - potrditev prejema naročila št. _ ).
Od tega trenutka dalje so vse cene in ostali pogoji določeni ter veljajo za podjetje Ujeda d. o. o. in za kupca. Kupec je oseba s podatki, kot so navedeni ob oddaji naročila. Kasnejše spreminjanje podatkov o kupcu ni mogoče.

Kupoprodajna pogodba (prvo elektronsko sporočilo o oddaji in statusu naročila) je v elektronski obliki shranjena na strežniku podjetja Ujeda d. o. o.

Kupec lahko zahteva (pisno, po elektronski pošti, po telefonu ali osebno) pogodbo na daljavo in jo lahko prejme po pošti na svoj naslov, v elektronski obliki preko elektronskega sporočila ali jo osebno prevzame na sedežu podjetja.

Kupec račun prejme na svoj elektronski naslov, prenese si ga lahko tudi v svojem profilu v spletni trgovini www.spleticna.si. Vsak paket vsebuje dobavnico na katerem so navedeni podatki stranke, kupljeni izdelki in skupna cena naročila.

 

Poslovanje poteka na omejenih območjih: Evropski gospodarski prostor (EGP.), Švica, Združeno kraljestvo in/ali Kanalski otoki.

Nobeno naročilo izdelkov naslednjih blagovnih znamk ne sme presegati pet (5) enot iste reference (SKU): Azzaro, Cacharel, Diesel, Ralph Lauren, Viktor&Rolf, Urban Decay, Paloma Picasso, Guy Laroche.

4. Načini plačil ponudb

Nakup preko Spleticna.si je varen, preprost in udoben. Kupec mora poskrbeti, da so njegovi podatki pravilni in resnični, ne glede na način plačila, saj tako omogoča dostavo na pravi naslov v roku.

Omogočamo naslednje načine plačila:

Plačilo preko UPN naloga (po predračunu)

Uporabnik lahko opravi nakup tudi preko telefona na št. 01 777 41 53. Po naročilu se mu na njegov naslov pošljejo vsi podatki za nakazilo, ki ga kupec lahko izvrši na pošti, banki, spletni banki ipd. Po vplačilu naloga se kupcu pošlje izdelek in račun.

Plačilo s plačilno kartico Mastercard, Visa, Maestro in DINERS CLUB kartico

Gre za plačilo s kartico na spletu neposredno v e-trgovini. Sprejemamo plačilne kartice: VISA, MasterCard, Maestro, Diners. Po zaključku naročila boste preusmerjeni na platformo za plačilo. Plačilo poteka prek plačilne platforme Saferpay (SIX Payment Services). Rezervacija plačila - pri plačilu s kartico vnaprej le rezerviramo vaš denar. Znesek bomo odšteli z vašega računa šele, ko bo pošiljka zapakirana in pripravljena za pošiljanje. Ko vnesete podatke kartice, morate plačilo potrditi še v svoji spletni banki.

*Zaradi novih EU direktiv lahko pride do težav s plačilom s plačilno kartico. V primeru težav kontaktirajte svojo banko ali pišite nam za spremembo načina plačila.

Plačilo preko sistema PayPal

Plačilo po povzetju

Odkupnino paketa lahko kurirju dostavne službe ob dostavi plačate z gotovino ali s kreditno/debetno kartico:
Dostava naročenih izdelkov v naši spletni trgovini se izvede v najkrajšem možnem času in je odvisna od razpoložljivosti izdelkov. Izdelke bomo dostavili na naslov, ki ste ga navedli ob registraciji oz. ob nakupnem postopku. Priporočamo vam, da navedete naslov, na katerem se nahajate v dopoldanskem času. Prav tako priporočamo, da napišete mobilno številko, na kateri ste dosegljivi v dopoldanskem času, saj vas bo kurir lahko poklical in se dogovoril z vami o načinu dostave. Telefonska številka je uporabljena zgolj zaradi boljše kvalitete dostave.

V primeru plačila po povzetju se vam dodatno zaračuna strošek v višini 0,9 € (ne glede na znesek naročila).

Prevzem v paketni trgovini, poslovnici ali na paketomatu:

Paket lahko prevzamete v paketni trgovini, poslovnici ali na paketomatu. 

GLS:

Odkupnino paketa lahko GLS kurirju ob dostavi plačate z gotovino ali s kreditno/debetno kartico. Ob dostavi v Paketomat lahko plačate samo s kartico. Paket lahko prevzamete v paketnih trgovinah GLS dostavne službe.*

*Od 1. 4. 2019 se zaračunavajo dodatni stroški ob dostavi v paketno trgovino PETROL. Če je paket odposlan z odkupnino (po povzetju), stranka za prevzem paketa plača 1,5 €. Če je paket brez odkupnine (plačilo po predračunu, PayPal, kreditne kartice), stranka plača 0,45 € za prevzem paketa. 

 

V kolikor bi pri plačilu prišlo do kakršnih koli težav se kupci lahko obrnejo na informativni oddelek preko e-mail naslova: info@spleticna.si ali preko tel. (01) 777 41 53.
Zgornji načini plačil veljajo pri vseh ponudbah razen, če je drugače navedeno v sami ponudbi.
Pridržujemo si pravico, da pri določenih ponudbah poljubno omejimo načine plačila na samo enega ali poljubno kombinacijo plačilnih načinov. Takšna sprememba bo jasno zapisana pri sami ponudbi.

Pri nakupih blaga in storitev, ki presegajo znesek 60,00 EUR, lahko prodajalec po lastni odločitvi spremeni način plačila in o tem obvesti kupca. Kupca se lahko pozove na predhodno plačilo po predračunu. Prodajalec lahko od kupca zahteva vnaprejšnje plačilo kot zavarovanje k resnosti sklenitve posla. Višina predhodnega plačila je lahko od 50 % do 100 % vrednosti blaga ali storitve. Takšen način prodaje ne vpliva na kasnejše pravice kupca, ki jih ta ima po teh splošnih pogojih in v skladu z aktualno zakonodajo.

Naročila so v elektronski obliki shranjena na strežniku in kupcu dostopna v vsakem trenutku, v njegovem uporabniškem profilu (Moj račun). Podjetje posluje na področju Republike Slovenije. Izdelke pošiljamo na področje Republike Slovenije.

5. Cena ponudbe

Cene vseh ponudb blaga ali storitev so vnaprej določene in vsebujejo DDV. 
Cene veljajo za vse kupce vendar le v času trajanja posamezne ponudbe in v primeru plačil navedenih v teh pogojih ter samo na spletni strani Spletične.

Cene veljajo do trenutka dobave izdelka. Pridržujemo si pravico do spremembe cen.
Cene se zaokrožujejo na eno decimalno mesto. Ob uporabi kode za popust lahko zaradi zaokroževanja pride do manjše razlike med ceno v košarici in končno ceno zaključenega nakupa.

Posebne kode za popust, kot so: koda za popust ob prvem naročilu, koda v e-knjižici, poslovne ponudbe, izredne kode - opravičilo, tehnična napaka ipd., lahko kupec uporabi le enkrat (pri enem naročilu).

PROMO KODE:

PROMO KODE ni mogoče izkoristiti na že znižane izdelke. Pri naročilu lahko izkoristite le ENO kodo za popust.*

Promo kode za popust NE veljajo na izdelke z oznako "NAJCENA", darilne bone in elektronske naprave.

Vsaka stranka (z enim e-mail naslovom) lahko le enkrat uporabi aktualno (in aktivno) kodo za popust. Najvišja vrednost naročila ob uporabljeni kodi je 500 €.

IZDELKI Z OZNAKO "NAJCENA":

1. Akcija velja za izdelke, ki so označeni z oznako "NAJCENA".

2. Akcija velja za celotno ponudbo izdelkov z oznako "NAJCENA"

3. Vedno skrbimo za to, da so cene najbolje prodajanih izdelkov resnično najnižje cene, ki jih lahko ponudimo v danem trenutku, zato dodatna koda za popust zanje NE VELJA.

4. Akcija velja do razprodaje zalog in traja omejen čas.

5. Če najdete ugodnejšo ceno izdelka (ponudnikov na slovenskem trgu), vključenega v akcijo "NAJCENA", jo izenačimo.

6. Postopek registracije in nakupa na spleticna.si

Uporabnik lahko naročilo opravi kot gost ali kot registriran uporabnik.

Da bi uporabnik lahko na spletni strani Spletična videl svojo zgodovino naroči, si izdelke dodal med priljubljene in spremljal zalogo trenutno nedobavljivih izdelkov, se mora registrirati. Uporabnik poda svoje podatke, elektronski naslov, naslov za dostavo in ostale podatke. Uporabniško ime se dodeli s strani Spletične in predstavlja elektronski naslov uporabnika. Prvo geslo uporabnik prejme od Spleticna.si, kasneje pa si uporabnik geslo lahko poljubno spremeni. Geslo se prejme preko elektronske pošte. Z registracijo se uporabniku omogoča nakup. 

- Uporabniku se dodeli uporabniško ime, ki je enako kot njegov elektronski naslov, in geslo (geslo kasneje lahko spremeni). Na svoj elektronski naslov prejme geslo s katerim lahko dostopa do svojega profila.
- Uporabnik se odloči za ponujeno ponudbo, izbere način plačila in opravi nakup.
- Ob zaključku ponudbe (po izteku določenega termina ali po nakupu vseh zalog), se ponudba umakne s spletne strani ali se objavi informacija "nedobavljiva količina".
- Uporabnik lahko v zavihku "Moj račun" opravi vpogled v stanje naročil, zgodovino naročil ter priljubljene izdelke.
- Uporabniku se na elektronski naslov pošlje tudi informativno obvestilo o izvedenem nakupu.
- Nakup je opravljen, ko uporabnik izvede plačilo na pravilen način.

Roki za plačilo:

- pri plačilu s plačilno kartico ali platformo PayPal - 4 delovne dni,
- preko UPN naloga - 7 delovnih dni.

Ko rok za plačilo poteče, je naročilo avtomatsko preklicano. 

Ujeda d. o. o. si pridržuje pravico, da iz kakršnih koli razlogov umakne izdelek ali storitev iz ponudbe.
Zloraba nakupa je kazniva.

Po oddaji naročila, kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto v čakalno vrsto. Kupec ima v roku do odpošiljanja blaga (status v pripravi) pravico do odstopa od pogodbe na daljavo (naročilo je potrebno preklicati po elektronski pošti na naslov info@spleticna.si ali s klicem na telefonsko številko 01 777 41 53). Obvezno je potrebno dopisati oziroma povedati številko naročila. Elektronski naslov s katerega opravljate preklic naročila, se mora ujemati z elektronskim naslovom, ki je uporabljen pri potrditvi nakupa. Če kupec naročila ne prekliče, gre naročilo v nadaljnjo obdelavo. Ponudnik lahko za preverjanje podatkov ali zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko. Ob potrditvi naročila ponudnik obvesti kupca po elektronski pošti o predvidenem roku dostave. Pogodba o nakupu naročenih artiklov med kupcem in ponudnikom je na tej stopnji nepreklicno sklenjena. Podrobnosti o pogodbi na daljavo so vedno na voljo na strežniku www.spleticna.si, kamor naročnik dostopa z uporabniškim imenom in geslom, ki ga prejme ob prvem naročilu. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti.

V kolikor kupec na poziv prodajalca ni poravnal zneska oziroma vnaprejšnjega plačila po predhodnem predračunu, kot zavarovanje k resnosti sklenitve posla, se smatra, da kupec ni sprejel ponudbe in da pogodba ni bila sklenjena. Ujeda d. o. o. o tem nemudoma obvesti kupca.

Naročilo lahko (na strankino prošnjo) zadržimo do 7 delovnih dni (ob izbiri plačila po povzetju ali če je naročilo že plačano). Ob preteku tega roka, bo naročilo odposlano. V kolikor naročila stranka ne želi prejeti, mora to sporočiti na e-mail naslov: info@spleticna.si ali tel. št.: 00 386 1 777 41 53.

7. Varnost nakupa s plačilnimi karticami

Nakup s plačilno kartico je varen, saj Ujeda d. o. o. skrbi za tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov ter plačil. Poskrbljeno je za varne avtorizacije in transakcije s plačilnimi karticami, ki se vršijo v realnem času s takojšnjim preverjanjem podatkov pri bankah. Podatki o karticah se ne shranjujejo na strežniku.

8. Varovanje osebnih podatkov

Pri registraciji ali nakupu kupec dovoli podjetju Ujeda d. o. o., Loke pri Zagorju 14b, 1412 Kisovec, zbiranje, obdelovanje in hranjenje posredovanih osebnih podatkov v skladu z Zakonom o varovanju osebnih podatkov.
Ujeda d. o. o. se zavezuje, da bo skrbno in v skladu z zakonodajo varovala podatke uporabnikov.
Podatki se zbirajo na podlagi osebne privolitve posameznika in za določen čas 5 let, če Zakon o varovanju osebnih podatkov predvideva drugače, za čas kot ga predvideva.

Osebni podatki se zbirajo za namen nemotene izvedbe naročil oz. ponudbe, komunikacijo s kupcem, statistično analizo z namenom izboljšanja delovanja spletnih strani in storitev ter, če se kupec tako odloči, za pošiljanje obvestil, novic in ponudb (preko e-mail-a) vse, dokler ne pošljete zahteve za odjavo. V e-novicah je vključena tudi ekskluzivna ponudba, ki je namenjena samo prijavljenim naročnikom.

V tem okviru se zbirajo naslednji podatki:

  • IP naslov
  • ime in priimek
  • naslov stalnega ali začasnega prebivališča ter naslov za dostavo
  • telefonska številka
  • e-mail naslov
  • čas in datum registracije
  • arhiv komunikacije s spletno trgovino

Podjetje Ujeda d. o. o. spoštuje zasebnost uporabnikov spletne strani spleticna.si in se zavezuje, da bo pridobljene osebne podatke skrbno varovalo in jih brez privolitve ne bo posredovalo tretji osebi oziroma jih ne bo uporabilo drugače kot izključno za zgoraj navedene namene, razen v primerih, ko bi te podatke zahteval pristojni državni organ, ki bi za to imel zakonsko osnovo in v primeru, da obstaja sum zlorabe pri poslovanju s strani uporabnika spletne strani. Ujeda d. o. o. lahko podatke posreduje samo pogodbenemu obdelovalcu podatkov. Dostavni službi GLS Slovenija bomo tako zaupali ime in priimek uporabnika, naslov za dostavo, telefonsko številko ter e-mail naslov.

Zaupanje zahvaljujoč visokim varnostnim standardom

Spletna stran spleticna.si za prenos podatkov uporablja SSL varnostni sistem (Secure Socket Layer) in 128-bitno šifriranje (kodiranje). Omenjena tehnologija zagotavlja najučinkovitejšo zaščito, ki jo uporabljajo tudi najuspešnejše banke, da bi zaščitile vse spletne bančne podatke. Uporabo šifriranega prenosa podatkov na spletni strani boste prepoznali po simbolu zaklenjene ključavnice, ki se nahaja na dnu vrstice stanja vašega brskalnika. 

Certifikata CERTIFIED SHOP® in EMOTA pa označujeta varno spletno nakupovanje – v celotni Evropski Uniji! Preveri tukaj >

Uporabnik je tudi sam odgovoren za varovanje osebnih podatkov, na način, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla ter ustrezno programsko (protivirusno) zaščito svojega računalnika.
Zbirka osebnih podatkov je zavedena na spletni strani informacijskega pooblaščenca (www.ip-rs.si).

Vedno imate pravico do brezplačnih informacij, kjer lahko preverite pravilnost vaših shranjenih podatkov. Če želite, se lahko obrnete na info@spleticna.si in nam pošljete vašo zahtevo po e-pošti ali navadni pošti.  Po posredovanju informacij bodo vsi popravki, zaprtja ali izbrisi – v kolikor so v skladu z zakonom – izvedeni.

9. Komunikacija z uporabniki

Komunikacija z uporabniki spleticna.si poteka preko spletne strani in preko elektronskih sporočil torej preko sredstev komunikacij na daljavo, v izjemnih primerih tudi telefonsko oz. po pošti. Komunikacija z uporabniki poteka tudi preko družabnih omrežij na katerih je registriran profil Spletične.
Uporabnik za določeno ponudbo izve na internetni strani www.spleticna.si ali pa preko oglasnih sporočil v tiskanih, elektronskih ali spletnih medijih.
Ponudba na spletni strani bo sestavljena na način, da bo iz njenega sporočila jasno in razvidno, da gre za ponudbo blaga ali storitev z določenimi popusti, akcijami ali ugodnostimi ter pogoji, pod katerimi bo možno pridobiti določeno ponudbo.

Uporabnik se lahko naroči na prejemanje e-novic in se od prejemanja tudi na enostaven način odjavi. Obvestila zajemajo informacije o aktualnih ali bodočih ponudbah, promocijo spleticna.si ter druga oglasna sporočila spleticna.si ali njenih partnerjev. Za prejemanje obvestil se smatra, da je potrebna osebna privolitev in prejemanje ni možno v kolikor pri registraciji uporabnik to ne označi ali se na drug način ne prijavi na prejemanje.

10. Osnovne informacije za uporabnike

Na spletni strani spleticna.si se nahajajo informacije o podjetju, ki upravlja s spletno stranjo. Te informacije so ime in sedež podjetja, kontakti ter druge potrebne informacije, najmanj pa tiste, ki jih zahteva zakonodaja.

Uporabniki bodo našli tudi informacije blaga ali storitev, pogoje dostave, veljavnosti ponudb in ostale informacije.

Uporabniki, ki imajo kakršna koli vprašanja v zvezi s ponudbo lahko ta vprašanja zastavijo preko spletne strani. Preko e-maila, telefonsko ali preko družabnih omrežij. Način zastavljanja bo obrazložen na sami spletni strani, v družbenem omrežju ali drugače. Spleticna.si lahko ta vprašanja skupaj z odgovori tudi objavi. V kolikor bo potekala avtomatična objava si spleticna.si pridržuje pravico izbrisa teksta, ki je žaljiv, nezakonit, nemoralen ali kazniv.
Vprašanja in ostali teksti izražajo mnenje njihovega avtorja in spleticna.si se od odgovornosti ograjuje.
Vprašanja v zvezi s ponudbami ali druga vprašanja je možno pošiljati preko e-mail naslova info@spleticna.si ali zastavljati preko telefonske linije (01) 777 41 53 ob delavnikih med 8. in 15. uro.

11. Pritožbe in spori

Ujeda d. o.o. se bo trudila vsako nejasnost, pripombo ali pritožbo razrešiti v čim krajšem možnem času, pri tem pa bo spoštoval zakonodajo (Zakon o varstvu potrošnikov) in se po najboljših močeh trudila doseči dogovor.
Pripombe in pritožbe sprejema administrativni oddelek, obravnava pa jih pravna služba. Uporabnikom so na voljo naslednji kontakti:
- pisno na naslov Ujeda d. o. o., Loke pri Zagorju 14b, 1412 Kisovec, Slovenija
- pisno na elektronski naslov info@spleticna.si
- telefonsko na številko (01) 777 41 53

Postopek obravnave je zaupen. V kolikor dogovor ne bo mogoč je za spore pristojno stvarno sodišče v Ljubljani.

Reklamacije v zvezi s kvaliteto ali izpeljavo same ponudbe se rešujejo med kupcem in Ujedo d. o. o.

12. Odveza odgovornosti

Spletna stran spleticna.si deluje na način kataloške prodaje blaga in storitev. Kljub trudu za čim večjo točnost in ažurnost ponudbe se lahko zgodi, da se podatki o blagu in storitvi ter ceni spremenijo tako hitro, da jih ne utegnemo popraviti in se še vedno nespremenjeni nahajajo na spletni strani. V primeru naročila za takšno blago ali storitev podjetje kupca obvesti o spremembah in nakup prekliče, oz. mu omogoči preklic naročila ali se dogovori za kakšno drugo možnost.

V primeru, da je stranka naročila nedobavljiv izdelek, podjetje stranko obvesti o spremembi in odstranitvi izdelka iz naročila. Stranka se lahko odloči za zamenjavo ali preklic naročila. V primeru, da je stranka že plačala za nedobavljiv izdelek, se ji kupnina zanj nemudoma vrne na njen TRR račun, PayPal račun ali kreditno kartico. Čas dostave se zaradi nedobavljivosti izdelka lahko podaljša.

Pridržujemo si pravico do tipografskih napak in napak, ki bi izhajale iz nenamernega nepravilnega delovanja informacijsko-tehničnega sistema spletne strani.
Podjetje ne odgovarja za točnost podatkov, vnesenih s strani kupca..

13. Dostava

Dostava naročila traja od 2–5 delovnih dni - med vikendi in prazniki ni dostave.

- Ponudnik bo blago dostavil v dogovorjenem roku.
- Pogodbeni partner za dostavo pošiljk je GLS.
- Strošek dostave znaša: GLS dostava na dom: 3,90 € z DDV in GLS Paketomat: 3,50 € z DDV.
- Ob nakupu nad 69 € je poštnina BREZPLAČNA.
- V primeru plačila po povzetju se vam dodatno zaračuna strošek v višini 0,90 € (ne glede na znesek naročila).
- Naš partner pakete dostavlja v dopoldanskih urah na naslov, vnesen ob oddaji naročila.
- Ker dostavna služba artikle dostavlja v dopoldanskih urah, se lahko odločite tudi za dostavo na katero koli drugo ime ali naslov.
- Če vas v času dostave ni na predvidenem mestu (podjetje, pisarna, itd.), bo kurir pustil sporočilo, na katerem bodo navodila za poznejši prevzem.
- Če kupec blaga ne prejme v nekaj dneh od odpošiljanja, o tem nemudoma obvesti ponudnika.
- Ponudnik v tem primeru ugotovi vzroke in o tem obvesti kupca.
- Paket je lahko dostavljen na dom ali v GLS Paketomat in GLS Paketno trgovino.

V kolikem času dobim naročen izdelek?

Naročilo bo dostavljeno v roku 2–5 delovnih dni. Med vikendi in prazniki NI dostave.

Do podaljšanja časa dostave lahko pride zaradi izrednih razmer, na katere nimamo vpliva (nesreče, razmere na cestah, prazniki, napake, napačno zapisani naslovi ...).

Koliko znašajo stroški dostave? 

Strošek dostave znaša: GLS dostava na dom: 3,90 € in GLS Paketomat. Ob nakupu nad 69 € je poštnina BREZPLAČNA.

Odkupnino paketa lahko kurirju ob dostavi plačate z gotovino ali s kreditno/debetno kartico. V primeru neuspešnega poskusa dostave vam bo kurir pustil sporočilo o prispeli pošiljki. Na sporočilu je navedena številka paketa in telefonska številka dostavne službe, ter njihov elektronski naslov. V primeru plačila po povzetju, se vam dodatno zaračuna strošek v višini 0,90 € (ne glede na znesek naročila).

Paket vam dostavna služba dostavi na naslov, ki ste ga zapisali ob naročilu, lahko vam ga dostavijo na drug naslov, če vam trenutno tako bolj ustreza, lahko pa ga tudi dostavijo v poslovalnice, paketne trgovine ali paketomat, kjer ga z osebnim dokumentom in s številko paketa prevzamete kar sami.

GLS:

Odkupnino paketa lahko GLS kurirju ob dostavi plačate z gotovino ali s kreditno/debetno kartico. Ob dostavi v Paketomat lahko plačate samo s kartico. 
V primeru neuspešnega poskusa dostave vam bo GLS kurir pustil sporočilo o prispeli pošiljki. Na sporočilu je navedena številka paketa in telefonska številka GLS dostavne službe (01 500 11 90), ter njihov elektronski naslov (info@gls-slovenia.com).

  • Kako lahko prevzamem izdelke preko dostavne službe GLS?

Plačila po povzetju (Odkupnino paketa lahko GLS kurirju ob dostavi plačate z gotovino ali s kreditno/debetno kartico):
Dostava naročenih izdelkov v naši spletni trgovini se izvede v najkrajšem možnem času in je odvisna od razpoložljivosti izdelkov. Izdelke bomo dostavili na naslov preko dostavne službe GLS, katerega ste navedli ob registraciji oz. nakupnem postopku, priporočamo vam, da navedete naslov na katerem se nahajate v dopoldanskem času. Prav tako priporočamo da napišete mobilno številko, na kateri ste dosegljivi v dopoldanskem času, saj vas bo kurir lahko poklical in se dogovoril z vami o načinu dostave. Telefonska številka je uporabljena zgolj zaradi boljše kvalitete dostave.

  • Prevzem na paketomatu:

Za občasne pošiljatelje so GLS Paketne trgovine in Paketomati odlična rešitev za zanesljivo paketno distribucijo. Služijo kot priročne prevzemne ali oddajne točke. GLS Paketne trgovine imajo zelo dolge delavnike, GLS Paketomati pa so na voljo 24 ur na dan. V Sloveniji jih je več kot 400 Paketnih trgovin in 45 Paketomatov. Plačilo na Paketomatih je možno zgolj S KARTICO. Več o paketomatih si preberite TUKAJ.

  • Vse Parcel Shop poslovalnice/paketomate in njihove delovne čase lahko vidite TUKAJ.

Naročeno blago dostavljamo na področju Republike Slovenije.

Pakete odpošiljamo iz centralnega skladišča v tujini. E-darilne bone prejmete v roku 24 ur od naročila (v .pdf obliki na vaš e-naslov).

Poškodbe pri dostavi

Kupec naj pri prevzemu pošiljke pregleda njeno vsebnost. V primeru poškodb pošiljke kupec celotno pošiljko (paket, zaščitna embalaža, izdelki) vrne na naslov Ujeda d. o. o., ta pa mu bo zagotovila nadomestno pošiljko.

14. Dodatni stroški ob naročilu

Nadomestilo pakiranja in embalaže za naročila v vrednosti pod 19 €:

Nadomestilo za pakiranje in embalažo znaša 1,9 € (z DDV). Velja le v primeru, ko je skupna vrednost vaših izdelkov pod 19 € (z DDV). Z nadomestilom pokrivamo stroške pakiranja, delo zaposlenih v skladišču in stroške materiala, uporabljenega za pakiranje vašega naročila. Če v košarico dodate še kakšen izdelek, da bo skupna vrednost izdelkov nad 19 €, bomo ta strošek krili mi.

15. Darilni boni

Pri nas lahko kupite tudi elektronske darilne bone (e-darilne bone).

- Izbirate lahko med 4 e-darilnimi boni v vrednosti od 10 € do 100 €.
- KODO darilnega bona takoj po plačilu prejmete na vaš e-mail naslov.
- E-darilni bon in njegovo kodo lahko izkoristite takoj po nakupu e-darilnega bona.
- Ne plačate poštnine in embalaže, temveč le vrednost e-darilnega bona.

POGOJI nakupa e-darilnega bona:

- E-darilni bon lahko kupite kot katerikoli drug izdelek v spletni trgovini Spletična.si (veljajo enaki pogoji poslovanja).
- E-darilnega bona NE morete kupiti z drugimi izdelki, opraviti morate ločen nakup.
- E-darilni bon lahko plačate le prek spleta s kreditno kartico,PayPal-om ali po predračunu.
- OPOZORILO: E-darilnega bona ne morete kupiti s KODO popusta.
- Naenkrat lahko kupite več e-darilnih bonov (po opravljenem nakupu, e-darilnih bonov ne moremo združiti v en e-darilni bon). 
- Veljavnost je 6 mesecev od datuma nakupa. Veljavnost e-darilnega bona se NE more podaljšati.
- V primeru, da e-darilni bon ni več veljaven, kupec ni upravičen do povračila za neuporabljen e-darilni bon.

UPORABA e-darilnega bona:

- Pri naročilu upoštevajte, da je skupna cena izdelkov višja od vrednosti e-darilnega bona.
- E-darilni bon lahko uporabite le enkrat.
- E-darilnega bona ni mogoče zamenjati za denar.
- E-darilnega bona v naročilu ne morete uporabiti skupaj s katero drugo kodo za popust (ker sistem tega ne omogoča). Če želite koristiti E-darilni bon IN kodo za popust, to zapišite v opombe v 3. koraku košarice ali nas kontaktirajte na info@spleticna.si.

Tiskani darilni bon:

- Za tiskane darilne bone veljajo enaki pogoji uporabe kot za e-darilne bone.

 

16. Pravica do odstopa kupca od pogodbe

Kupec ima pravico, da v štirinajstih (14) dneh od oddaje naročila podjetju sporoči, da odstopa od naročila, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. V kolikor je kupec blago že prejel, ima pravico, da v štirinajstih (14) dneh od prejema podjetju pisno sporoči, da želi blago vrniti. 

Če je kupec blago že plačal, mu mora podjetje vrniti plačano kupnino nemudoma oziroma najpozneje v roku štirinajstih (14) dni po prejemu sporočila o odstopu.

Podjetje lahko zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga ali dokler kupec ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj, razen če podjetje ponudi možnost, da samo prevzame vrnjeno blago.

Kupec mora artikel vrniti prodajalcu nepoškodovan in v nespremenjeni količini, razen če je artikel uničen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi za to bil kriv kupec (v tem primeru se uveljavljajo pravice ob ugotovitvi neskladnosti izdelka). Kupec artiklov ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Kupec sme opraviti ogled in preizkus artiklov v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Če ob tem ugotovi, da izdelek nima obljubljenih lastnosti, se prav tako uveljavljajo pravice ob ugotovitvi neskladnosti blaga.

Kupec nima pravice do odstopa od pogodbe pri pogodbah, katerih predmet je zapečateno blago, ki ni primerno za vračilo zaradi varovanja zdravja ali higienskih razlogov, če je kupec po dostavi odprl pečat (odprtje originalne embalaže). Izdelke mora kupec vrniti v originalni, neodprti in nepoškodovani embalaži. V primeru odprtja originalne embalaže ali poškodbe embalaže (ter preizkusa izdelka) zaradi varovanja zdravja ali higienskih razlogov skladno s 7. točko 135. člena Zakona o varstvu potrošnikov niste upravičeni do odstopa od pogodbe.

Blago vam zamenjamo tudi v primeru, če smo vam zaradi naše napake odposlali napačen izdelek. Celoten znesek kupnine (vključno s stroškom dostave) vam vrnemo takoj po prejetju vrnjenega blaga. Napačno poslan izdelek bomo na naslovu kupca prevzeli mi.

Obrazec za odstop kupca od pogodbe se nahaja TUKAJ.

17. Stvarna napaka

Velja za pogodbe, sklenjene do začetka uveljavitve Zakona o varstvu potrošnikov (Uradni list RS, št. 130/22, ZVPot-1), do vključno 25. 01. 2023.

Kupec lahko svoje pravice iz naslova stvarne napake uveljavlja, če o napaki obvesti prodajalca (Ujeda d. o. o.) v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Kupec mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda. Obvestilo o napaki lahko kupec prodajalcu sporoči osebno, o čemer mu prodajalec mora izdati potrdilo, ali ga pošlje v prodajalno, kjer je bila stvar kupljena, ali pa zastopniku prodajalca, s katerim je sklenil pogodbo. Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve (2) leti, odkar je bila stvar izročena. Če je predmet pogodbe med prodajalcem in kupcem rabljena stvar, prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mine eno (1) leto, odkar je bila stvar izročena. Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve.

Napaka je stvarna:

  • če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;
  • če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
  • če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
  • če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Primernost blaga za normalno rabo se presoja glede na običajno blago enake vrste in ob upoštevanju kakršnihkoli prodajalčevih izjav o značilnostih blaga, ki jih je dal prodajalec ali proizvajalec zlasti z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na blagu samem.

Kupec, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da:

  • odpravi napako na blagu ali
  • vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali
  • blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali
  • vrne plačani znesek.

Če obstoj napake na blagu oziroma nepravilnost pri opravljeni storitvi ni sporna, bo podjetje (Ujeda d. o. o.) čim prej, vendar najpozneje v roku osmih (8) dni ugodila kupčevi zahtevi za uveljavljanje stvarne napake. V kolikor je obstoj napake na blagu oziroma nepravilnost pri opravljeni storitvi sporen, bo podjetje (Ujeda d. o. o.) najpozneje v osmih (8) dneh pisno odgovorilo na kupčevo zahtevo za uveljavljanje stvarne napake.

Vrnjeno blago pošljite na naš naslov:

Ujeda d. o. o.
Loke pri Zagorju 14b
1412 Kisovec

Obrazec za uveljavljanje stvarne napake se nahaja TUKAJObrazec izpolnite in ga vrnite po elektronski pošti info@spleticna.si ali natisnjenega na naš naslov: Ujeda d. o. o., Loke pri Zagorju 14b, 1412 Kisovec

Pravico do vračila v primeru stvarnih napak natančneje urejajo določila Zakona o varstvu potrošnikov (uradno prečiščeno besedilo).

18. Neskladnost blaga

Velja za pogodbe, sklenjene po začetku uveljavitve Zakona o varstvu potrošnikov (Uradni list RS, št. 130/22, ZVPot-1), od vključno 26. 01. 2023 naprej.

Prodajalec dobavi potrošniku blago, ki izpolnjuje zahteve iz Zakona o varstvu potrošnikov, ter odgovarja za neskladnosti, ki jih ima blago v času dobave.

 Prodajalec odgovarja za vsako neskladnost blaga, ki obstaja ob dobavi blaga in ki se pokaže v dveh letih od dobave blaga (prvo leto je dokazno breme na prodajalcu, drugo leto je dokazno breme na potrošniku).

Ko potrošnik prodajalca obvesti o neskladnosti, ima prodajalec na voljo največ 30 dni, da brezplačno vzpostavi skladnost blaga brez znatnih nevšečnosti za potrošnika. Prodajalec nosi tudi plačilo potrebnih stroškov, ki nastanejo pri vzpostavitvi skladnosti blaga, zlasti stroške pošiljanja in prevoza.

Da bi se vzpostavila skladnost blaga, lahko potrošnik izbere med zamenjavo blaga z novim brezhibnim blagom, odpravo napake (če je ta mogoča) ali odstopom od pogodbe in povračilom celotne kupnine.

Kadar potrošnik odstopi od prodajne pogodbe, prodajalec potrošniku vrne plačan znesek nemudoma, vendar najpozneje v osmih dneh po prejemu blaga ali dokazila, da je potrošnik blago poslal nazaj.

Prodajalec ne odgovarja za neskladnost blaga, če je potrošnika posebej obvestil, da posamezna lastnost blaga odstopa od objektivnih zahtev za skladnost ter je potrošnik izrecno in ločeno sprejel to odstopanje (poškodovana embalaža).

Potrošnik (fizična oseba) lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova neskladnosti, če o neskladnosti obvesti prodajalca v dveh mesecih od dneva, ko je bila neskladnost ugotovljena.

Če je obstoj neskladnosti blaga sporen, prodajalec o tem pisno obvesti potrošnika v osmih dneh od prejema zahtevka.

O obstoju neskladnosti blaga nas lahko obvestite:
- pisno na naslov Ujeda d. o. o., Loke pri Zagorju 14b, 1412 Kisovec,
- pisno na elektronski naslov info@spleticna.si,
- klic na telefonsko številko (01) 777 41 53 – klicni center vam je na voljo ob delavnikih, od ponedeljka do petka od 8. do 15. ure.

Obvezno je potrebno izpolniti obrazec za uveljavljanje pravice ob ugotovitvi neskladnosti blaga. Najdete ga TUKAJ.

Pravico do vračila v primeru neskladnosti blaga natančneje urejajo določila Zakona o varstvu potrošnikov (ZVPot-1).

19. Reševanje pritožb in sporov

Podjetje Ujeda d. o. o. se bo trudila vsako nejasnost, pripombo ali pritožbo razrešiti v čim krajšem možnem času, pri tem pa bo spoštovalo zakonodajo (Zakon o varstvu potrošnikov) in se po najboljših močeh trudila doseči dogovor.

Pripombe in pritožbe sprejema administrativni oddelek, obravnava pa jih pravna služba.

Uporabnikom je na voljo več načinov kontaktiranja:

- pisno na naslov Ujeda d. o. o., Loke pri Zagorju 14b, 1412 Kisovec
- pisno na elektronski naslov info@spleticna.si
- klic na telefonsko številko (01) 777 41 53 – klicni center vam je na voljo ob delavnikih, od ponedeljka do petka od 8. do 15. ure

Postopek obravnave je zaupen. V kolikor dogovor ne bo mogoč je za spore pristojno stvarno sodišče v Ljubljani.

Podjetje Ujeda d. o. o. bo v petih delovnih dneh potrdilo, da je prejelo pritožbo, sporočilo kupcu, kako dolgo jo bo obravnavalo, in ga vseskozi obveščalo o poteku postopka. Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

Skladno z zakonskimi normativi ne priznavamo nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov. Ujeda d. o. o., ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju Slovenije, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom na povezavi TUKAJ

Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.

20. Nagradne igre v organizaciji podjetja Ujeda d.o.o.

Podjetje Ujeda d. o. o. organizira izvedbo nagradnih iger na družbenih omrežjih in spletni strani Spleticna.si. Splošne pogoje sodelovanja najdete TUKAJ.

Zadnja sprememba splošnih pogojev: 21. 3. 2024.

Ta dokument nadomešča različico z dne 19. 2. 2024 in vse predhodne različice tega dokumenta. Splošne pogoje si lahko v .pdf različici prenesete TUKAJ.

Dostava:
Plačilo:
Certifikat:
Made with by PragueBest